Actuele open trainingen

Van der Leest Consultants

Verwachtingsmanagement 16 juli

Woendagavond 16 juli, 19:00 uur, Den Haag

 

Verborgen conflicten in uw omgeving zijn: a) de grootste risico's en b) de grootste verliesposten.
Deze risico's ziet u niet terug in uw RISMAN eveneens heeft u daarmee in uw budget waarschijnlijk geen rekening gehouden. Zowel privé als op uw werk is het mogelijk een latent conflict tijdig op te pakken en om te vormen tot een kado.

 

Een kans om zaken te verbeteren bijvoorbeeld: uw relatie met uw klant, de kwaliteit van uw project, of de efficiency van de samenwerking. Maak van de saboteur een initiator of herken hoe u zichzelf op het verkeerde been laat zetten.

Of, wat is invloed op de ander? Download de flyer.

 

We kijken naar uw omgeving maar ook naar uw eigen rol.

Zeker in complexe project omgevingen is deze training van grote waarde, maar we zien hetzelfde waarbij bij onze klanten in contractmanagement omgevingen en in het MKB in relatie tot hun klanten en de onderlinge samenwerking.

 

Aanmelden: mail naar info@vanderleestconsult.nl

 

Klik het plaatje voor een representatieve video van ineffectieve vergaderingen: Wat doe je ermee?

 

​

 

​Verschillende invalshoeken om het terrein van conflicten te verkennen! Beleef het verwachtingsmanagement!

Van der Leest Consultants

Sales Training 23 juli 2014

​​

Woendagavond 23 juli, 19:00 uur, Den Haag

 

Ondernemen en verkoop horen bij elkaar. Het is de kunst

van effectief invloed uitoefenen, verkopen begint pas als uw klant "nee" zegt.... Of is er meer. Is het verkopen een traject van samenwerken waarin u samen met uw klant de beste oplossing gaat realiseren. Steeds gericht op het bijdragen aan een optimale waarde voor uw klant. Duurzaam betekent ook lange termijn relaties uitbouwen. Verkoop is meer dan alleen het eerste contact. We kennen 4 klantcontact-momenten. Deze zijn cruciaal. Deze vier komen in deze cursus zeker aan bod.

 

Deze training leg de nadruk op actief meedenken in de verkoop. Download de flyer.

 

Aanmelden: Mail naar info@vanderleestconsult.nl

​​Klik voor de video!

 

Het is 2014 de verkoop kan niet meer zoals u het altijd deed. De klant heeft andere behoeften en vragen. wat gaat u nu voor uw klant oplossen. Het probleem dat hij vandaag heeft of probeert u nog het probleem dat hij 20 jaar geleden had op te lossen?

 

Wat de meeste verkopers niet weten is dat verkoop inmiddels de gehele beleving is van begin tot het eind: van zoeken tot afhandeling van de klacht.

 

Kom 23 juli om je te laten uitdagen en krijg actuele inzichten.